Veelgestelde Vragen

Waarom zou ik bestellen via de Nederlandse MSTR website en niet de Amerikaanse?

MSTR is van oorsprong een Amerikaans bedrijf. Sinds 2015 is het ook actief in Nederland en België als eerste stap richting uitbreiding naar heel Europa. Wij vinden het belangrijk dat klanten MSTR tegen een eerlijke prijs kunnen kopen, over de hele wereld.

Bij het bestellen via de Amerikaanse website, zal je in Nederland en België extra kosten opgelegd krijgen door de douane en overheid. Zo betaal je 21% belasting extra over je MSTR als je hem uit Amerika haalt. Daar komt ook nog eens bovenop dat je verzendkosten, administratiekosten en invoerrechten moet betalen. Al in al ben je dus een aanzienlijk bedrag kwijt bovenop de aanschaf prijs.

Wij vinden dat dit niet eerlijk is tegenover de klant. Om die reden hebben wij een Nederlandse/Belgische website gelanceerd waarbij de genoemde prijzen exact zijn wat de klant betaald, helderder kunnen we het niet maken!

Hoelang is de garantie op MSTR horloges?

MSTR horloges hebben een garantie van 2 jaar, vanaf de aankoop datum en met een geldig aankoopbewijs. Onder de garantie vallen; het uurwerk, wijzers en wijzer plaat. Mochten deze onderdelen binnen 2 jaar defect zijn, worden deze kosteloos vervangen. Alle horloges zullen geïnspecteerd worden, om te bepalen of het defect door het materiaal of vakmanschap onder normaal gebruik komt.

 

MSTR behoud het recht om het product te vervangen met een gelijkwaardig model van gelijkwaardige kwaliteit. Aangezien onze horloges in gelimiteerde aantallen gemaakt worden, kunnen wij niet garanderen dat wij exact hetzelfde model kunnen leveren. In dit soort uitzonderlijke gevallen, zullen wij samen met de klant een vervangend model uitkiezen van gelijkwaardige waarde.

De volgende onderdelen vallen niet onder de garantie;

–                 Batterij
–                 Behuizing
–                 Glas
–                 Band (Staal, leer of rubber inclusief sluitingen)

 

Schade als gevolg van ongelukken, verkeerd gebruik, misbruik, gebrek aan redelijke zorg en aanpassingen of reparaties door een ongeautoriseerde partij zullen de garantie ook laten vervallen.

Wat is de levertijd van MSTR?

MSTR streeft ernaar om alle bestellingen die voor 16:00 geplaatst worden, de volgende dag te leveren. Let op: Bestellingen op zaterdag en zondag worden dinsdag geleverd.

Belgische klanten dienen rekening te houden met een iets langere levertijd (1-2 dagen).

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Bevalt je bestelling niet? Jammer, maar geen paniek; je hebt 14 dagen de tijd om ruilen of retourneren! Neem contact met ons op via info@mstrwatches.nl en dan helpen wij je verder.

Let op: Wil je je horloge retourneren? Dan dient het horloge in exact dezelfde staat te zijn als toen het geleverd werd. Dit betekent dat hij ongedragen moet zijn, alle stickers, etiketten en beschermfolies nog aan het horloge moeten zitten, en de doos alle onderdelen moet bevatten. Is dit niet het geval, dan kunnen hier kosten voor in rekening gebracht worden.

Wat zijn de verzend en retourkosten?

MSTR rekent geen verzend of retourkosten. Bestellingen worden dus geheel kosteloos bij je afgeleverd, en mocht je niet tevreden zijn met je MSTR dan kan je hem ook kosteloos weer terugsturen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Op dit moment hebben wij de volgende betaalmogelijkheden; iDeal, Bankoverschrijving, AfterPay, MisterCash en PayPal.

Mijn MSTR bandje is te groot/klein, wat nu?

MSTR horloges met een stalen band hebben bij levering een gemiddelde grootte welke voor de meeste mannen en vrouwen goed is. Het kan echter voorkomen dat jouw polsgrootte afwijkt van de gemiddelde grootte. MSTR voegt daarom altijd extra schakels toe aan bestellingen.

Met wat huiswerk kan je zelf eenvoudig schakels verwijderen of toevoegen. Doe je het liever niet zelf? Dan kan je bij de meeste juweliers terecht om je horlogeband aan te laten passen naar de juiste maat.

Hoe hou ik mijn MSTR in topconditie?

Zorg goed voor je MSTR en je zal er lang plezier van hebben! Klik hier om enkele tips te zien zodat je je horloge in topconditie kan houden.

Hoe diep kan ik met mijn MSTR onderwater?

Al onze heren horloges hebben een waterdichtheid van 10 ATM wat gelijk staat aan 100 meter. Onze vrouwen horloges hebben een waterdichtheid van 5 ATM, wat gelijk staat aan 50 meter.

Je kan je MSTR dus met een gerust hart omhouden als je gaat zwemmen, snorkelen, douchen, afwassen etc.

Waar kan ik mijn horloge laten repareren?

MSTR helpt je graag bij het repareren van je horloge, neem daarom contact met ons op via info@mstrwatches.nl.

Mijn bandje/sluiting is stuk, kan ik deze vervangen?

Is je horlogebandje stuk? Neem dan contact met ons op via reparaties@mstrwatches.nl.

Let op: Horlogebandjes vallen niet onder de garantie, er kunnen dus aanvullende kosten bijkomen voor de reparatie.

Kan ik de batterij van mijn horloge vervangen?

In de meeste gevallen gaan MSTR batterijen zo’n twee jaar mee. Is je batterij op en wil je deze graag vervangen? Neem dan contact met ons op via reparaties@mstrwatches.nl.

Let op: Probeer niet zelf de batterij van je MSTR te vervangen. Doe je dit wel, dan zal je MSTR niet langer volledig waterdicht zijn en kunnen er lekkages voorkomen.

Ik heb een vraag, suggestie of klacht; waar kan ik die kwijt?

Heb je een vraag, suggestie of klacht? Neem dan gerust contact met ons op via info@mstrwatches.nl en dan zullen wij ons best doen om binnen 24 uur reactie te geven.

Voor 16:00 besteld morgen in huis 14 dagen gratis retourneren Gratis verzending